ДИСТАНЦІЙКА
ПОНЕДІЛОК 18.01.2021
ЧИТАННЯ
РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ. У СВІТІ КАЗОК.
Робота починається,
Казка відкривається.
Ось у казці синій лис,
Золоте курчатко,
Шапочка червона
І царівна-жабка.
Скаче білочка руда
Й Капітошка – мов вода.
Казка – різнобарвне свято,
В ній героїв є багато.
Ким ти будеш? Обирай!
Всіх довкола привітай!
https://www.youtube.com/watch?v=z7lvcyE87UM
Гра «Так - ні» .
- Спробуймо міцно засвоїти
правила поводження з книгою.
- Перед тим, як брати книжку до рук, руки потрібно помити.
- Гортати книжку брудними руками не можна.
- Користуватися закладкою під час читання потрібно.
- Загинати сторінки у книжках не можна.
- Малювати в книжці не можна.
- Виривати із книжки сторінки не можна.
- Читати книги під час їжі не можна.
- Класти в книги олівці, ручки не можна.
- Книги та підручники потрібно обгортати.
- Ставитися дбайливо до книжок необхідно.
Прочитайте одну народну казку і підготуйте рекламний проспект для "Читацького прання",щоб іншим діткам також захотілось прочитати цю казочку.
- Хто головні герої.
- Які у них яскраві риси характеру.
- Чого навчила вас ця казочка.
- Чому ви рекомендуєте прочитати саме цю казочку.
Наш урок завершується, та ніколи не закінчиться казка та розмова про неї. - Чи справдилися ваші очікування
- Що було для вас найцікавішим?
- Про що розповісте своїм рідним удома?
- З яким настроєм завершуєте урок?
МАТЕМАТИКА
ЗАДАЧІ НА МНОЖЕННЯ. ОБЧИСЛЕННЯ ВИРАЗІВ.(№543-549)
- На сьогоднішньому уроці ми закріпимо знання таблиці множення числа 2; потренуємось у розв’язуванні прикладів та задач; повторимо додавання і віднімання в межах 100.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
- Сьогодні до нас завітав Буратіно. Він приніс чарівний ключик, який відкриває двері у Країну Знань. Щоб ключик залишився у нашому класі, потрібно відгадати слово, без якого неможливе навчання. Ми будемо виконувати різноманітні завдання від Буратіно і відкриватимемо букву. Тому працюємо уважно, старанно, активно.
|
|
|
|
|
|
|
Робота з підручником, №543.
- Молодці! Буратіно відкриває букву.
|
|
|
|
|
|
Я |
2. Завдання для кмітливих. - Вставте потрібні числа: … + … = 23 … - … = 47 … + … = 59 … - … = 76 - Замість зірочок поставте відповідні арифметичні знаки: 9 * 5 * 4 = 10 2 * 7 * 5 = 14 2 * 4 * 4 = 4 8 * 2 * 3 = 2 - За те, що ви були активними та кмітливими – отримуєте наступну букву.
|
А |
|
|
|
|
Я |
Математичний диктант.
- Запишіть добуток чисел 2 і 3, 2 і 6, 2 і 9.
- Від добутку чисел 2 і 8 відніміть 6.
- До числа 40 додайте добуток чисел 2 і 2.
- Від числа 25 відніміть добуток чисел 2 і 5.
- На скільки 60 більше від 36?
|
А |
|
|
|
Н |
Я |
|
А |
|
А |
|
Н |
Я |
1.Задача 545
1 сукня - 2м тканини;
5 суконь - ?м тканини
|
А |
|
А |
Н |
Н |
Я |
Б |
А |
|
А |
Н |
Н |
Я |
Б |
А |
Ж |
А |
Н |
Н |
Я |
6, 12 , 18, 10, 44, 15, 24 - ПЕРЕВІРТЕ МАТЕТИЧНИЙ ДИКТАНТ
https://www.youtube.com/watch?v=ZtAFm60fvmQ&feature=emb_logo
ВІВТОРОК 19.01.2021
ЧИТАННЯ
УКРАЇНСЬКА НАРОДНА КАЗКА "КОТИК І ПІВНИК".
Вступне слово вчителя.
Добрий день, мої малята
Любі хлопчики й дівчатка.
Рада всіх я вас вітати.
Зараз відгадайте загадки
Має вуса, пишний хвіст,
І погану звичку:
Спершу добре він поїсть,
Потім вмиє личко.
Шия жовта, хвіст зелений
Борода,як маків цвіт
Ходить птиця по садку
І співа: Ку-ку-рі-ку!
В темнім лісі проживає
Довгий хвіст пухнастий має
Їй на місці не сидиться
А зовуть її ...
Котик, півник, лисичка.
Можливо ви чули про цих звірів казочку.
Сьогодні на уроці ми ознайомимось з українською народною казкою « Котик і Півник».
- Перш ніж послухати казочку спочатку уявімо, що ми у лісі.
Мовна розминка
Чистомовки
Тра - та - та, тра – та – та
Гарна хатка у кота.
Тро – то то, тро – то –то
А в ній дуже чисто.
Тру - ту – ту, тру – ту – ту
Тому й радісно коту.
Три – ти – ти, три – ти – ти
На дуді дудіти.
Трі – ті –ті, трі – ті –ті
Підемо до нього в гості.
https://www.youtube.com/watch?v=6KoIWlxiMrs
Самостійне читання казки.
Завдання для учнів:
- Назвати головних героїв казки.
- Хто з героїв вам подобається? Чому?
- Коли ви раділи?
- Яка у цій казці Лисичка?
- Яка вона?
- Якими словами Лисичка звертається до Півника?
- Яку пісеньку співав Півник?
Як би ви назвали цю казку інакше?
Як ви думаєте, хорошим товаришем був Котик? Чому?
Аналіз казки з елементами
вибіркового читання.
А тепер давайте перевіримо наскільки
ви були уважні.
- Куди ходив Котик?
- Хто навідував півника?
- Чим Лисичка виманювала Півника?
- Чи викрала Лисичка Півника?
- Хто врятував Півника?
- Як Котик обманув Лисичку? Адже обманювати не можна?
Він рятував свого друга півника.
Робота над прислів’ями .
- прочитайте прислів’я,
— Друга у скруті пізнають (Друзі пізнаються в біді)
— В лиху годину пізнаєм вірну людину
— Скарб – не друг , а друг – скарб
— Дружба та братство – найбільше багатство
- Дружба — велика сила.
- Дружба — найбільший скарб.
Підсумок уроку.
- Яку казку читали? Хто головні герої?
- Від чого застерігає нас ця казка?
2⋅7=7⋅2=14
- Встав таке пропущене число, щоб рівність була правильною
- 20⋅4=4⋅
- Порівняй вирази, не обчислюючи значень
- Помнож числа, користуючись переставним законом
8⋅2 2⋅8 - УКРАЇНСЬКА МОВА
28.СЛОВА-НАЗВИ ЧИСЕЛ. (Впр. 276-284)
Впр. 282 - запишіть повні відповіді на запитання. Числівники підкресліть.
СЕРЕДА 20.01.2021
ЯДС
ОСОБЛИВОСТІ ЗИМОВОГО ЖИТТЯ ПТАХІВ (С.74)
Які зміни відбуваються у неживій природі взимку? ( Взимку стає холодно, сніг вкриває землю, лід сковує водойми, день стає коротшим, а ніч – довшою.)
–Чи впливають ці зміни на життя рослин? ( Так, впливають. )
–Як змінився стан рослин? ( Дерева та кущі скинули листя, а їхня кора стала товщою, хвойні рослини залишаються зеленими, надземна частина трав’янистих рослин відмерла, а коріння «зимує» в землі. )
–Як ви думаєте чому коріння цих рослин не замерзає взимку? ( Коріння цих рослин не замерзає взимку тому, що сніг захищає його від морозу)
–Яких комах ви знаєте?( Метелик,жук, мураха, коники-стрибунці,бджола, джміль,гусінь, таргани)
–Чи можна побачити взимку комах? (Ні)
–А чим харчуються комахи?( Вони живляться нектаром квітів, соком рослин, листям і травою, іншими комахами).
–А чому вони зникли зимою? ( Тому що холодно і нема що їсти)
– Комахи заздалегідь готуються до зими, бо не зможуть взимку знайти собі їжі. Одні комахи відкладають яйця і гинуть. Інші шукають схованки на зиму: ховаються в опалому листі, під кору дерев, шпаринках будинків, зариваються в ґрунт. Там вони чекатимуть до весни.
–Зима прекрасна пора. Але спостерігати її все ж краще дивлячись з віконця теплої хати. Але ж не всім пощастило так як людям.
–А для того щоб дізнатися про
що ми будемо говорити на уроці вам потрібно відгадати ребус.
– Сьогодні ми будемо говорити про зимуючих птахів,
дізнаємось чому птахи відлітають у теплі краї та як ми можемо допомогти їм
узимку.
– Хто такі птахи? ( Птахи – це тварини, тіло яких вкрито пір’ям. )
–Назвіть відмінні ознаки птахів. ( У птахів є крила, дзьоб. )
–До якої природи належать птахи? ( Птахи належать до живої природи. )
–Доведіть свою думку. ( Птахи народжуються, ростуть, харчуються, розмножуються і помирають. )
–Чи подобаються вам птахи? ( Так. Подобаються. )
–Чим саме? ( Птахи мають крила, деякі вміють літати, мають красиве забарвлення )
Опрацювання тексту підручника
– Розгорніть підручник на с. 74.
– Як називають птахів, які залишаються зимувати у
рідних краях? (Таких птахів називають осілими.)
–Зачитай текст
–Як
називають птахів, які на зиму відлітають у теплі краї? (Таких птахів називають
перелітними.)
Нелегко приходиться лісовим птахам взимку. Кругом сніги глибокі, лише де-не-де визирає з-під снігу бур’ян з насінням, та на кущах залишилося насіння, яке люблять посмакувати повзики та синиці. Снігурі полюбляють ягоди горобини, які від морозу стають смачні. Дятел завжди знайде собі поживних личинок, які ховаються під корою. А сова також завжди зможе вполювати необережного зайчика, мишку чи пташину. Але все ж таки холодно їм і голодно. Від холоду рятуються птахи збираючись зграйками, розпушуючи пірячко, або ховаючись в дупла дерев. А от від голоду птахи найбільше потерпають.
Отже про лісових птахів ми дізналися, а є ще птахи, які живуть поруч з людиною. Яких осілих птахів ми з вами можемо зустріти у місті.
АНГЛІЙСЬКА МОВА
МИСТЕЦТВО
https://youtu.be/qBsDmY7mrDY
https://sway.office.com/URG1FNBiDeLL469y
ЧЕТВЕР 21.01.2021
ЯДС
ЯК ЗВІРІ ПРИСТОСУВАЛИСЯ ДО ЖИТТЯ ВЗИМКУ (С.75)
Фенологічні спостереження
-
Яка пора року зараз? ( Зима.
)
-
Який
перший місяць зими? ( Перший місяць зими
– грудень. )
-
Що
можна сказати про хмарність цього зимового дня? ( Відповіді учнів)
-
Яка
температура повітря сьогодні? ( Відповіді
учнів)
-
Чи є
сьогодні вітер? ( Відповіді учнів)
-
Чи
спостерігаються сьогодні опади? ( Відповіді учнів)
-
Що
змінилося в природі? (День став довшим, а
ніч коротша)
-
Молодці!
2. Гра «Так чи ні»
Ø Сонце стоїть низько на небосхилі. (Так)
Ø Річки й ставки вкрилися льодом. (Так)
Ø Падають рясні дощі. (Так
зі снігом були дощі)
Ø Небо часто вкривають темні хмари. (Так)
Ø Листяні дерева стоять голі. (Так)
Ø Хвойні дерева зелені. (Так)
Ø Повітря на дворі тепле. (Ні)
Ø На землю падає сніг. (Так
і ні)
-
Діти,
то які зміни відбулися в природі з настанням зими? (Сонце з’являється ненадовго, піднімається невисоко, дає мало тепла і
світла, на дворі похолоднішало).
-
Вам
потрібно відгадати загадку, знайти малюнок птаха та розмістити в таблиці «
Перелітні. Зимуючі.»
Перелітні |
Зимуючі |
Ø
Довгі ноги, довгий ніс.
Прилетів - обід приніс:
Смачних жабеняток
Для своїх маляток. (Лелека)
- До якої групи птахів віднесемо лелеку?
І живе з нами під стріхою одною. (Ластівка)
- До якої групи птахів віднесемо ластівку?
Ø
Маленький хлопчик у сірій свитинці.
По дворах стрибає, крихти збирає. (Горобець)
- До якої групи птахів віднесемо горобця?
Ø
Ось хатина, в ній – Співак
Як цю пташку звати…(Шпак)
- До якої групи птахів віднесемо шпака?
Ø Уночі гуляє, а в день спочиває,
Має круглі очі, бачить серед ночі.(Сова)
- До якої групи птахів віднесемо сову?
Ø Вірно людям я служу,
Їм дерева стережу,
Дзьоб міцний і
гострий маю,
Шкідників ним здобуваю. (Дятел)
- До якої групи птахів віднесемо дятла?
Ø Вона живе в селі і в місті,
Обіч доріг, де є гаї
Роками не міняє місця.
В теплії краї
Не кличе діток відлітати,
Аби - де стане зимувати. (Ворона)
- До якої групи птахів віднесемо ворону?
Ø Над водою вертольотики
Все
літають взад-вперед,
І від
легкого їх дотику
Не
схитнеться очерет.
Що за
дивні вертольотики —
Не
гуркочуть, не гудуть
І самі
себе без льотчиків
Понад
озером ведуть?! (Бабка)
- До якої групи птахів віднесемо бабку?
- Задумались? То хто зайвий з переліченого?
- Чому? (Тому
що бабка це не птах)
- Дітки, скажіть, чому перелітні птахи
відлітають у теплі краї? (Тому що в нас
холодно)
- Чому не всі птахи відлітають?(Тому що деякі мають харчі і не дуже бояться
холоду)
- Як змінюється життя птахів, що залишаються в
нас зимувати? (Вони в пошуках їжі)
- Як ми з вами можемо допомогти птахам, що
залишаються? (Будувати годівнички і
підкормлювати їх)
- Дітки, ми з вами теж долучилися до цієї
доброї справи. Ви молодці, адже виготовили годівнички і підкормлюєте птахів.
Цією доброю справою ми спасемо не одне пташине життя.
1.
Відгадування ребусів
- Дітки, погляньте, будь, ласка на дошку і прочитайте ребуси. (Вовк,лисиця,їжак,білка,кабан,ведмідь,снігур)
- Чому? (Тому
що це пташка)
- Яким іншим словом можна назвати інших тварин? (Звірі).
- Яких звірів ми не побачимо взимку? (Їжачка та ведмедя)
- Які звірі активні в цей час, які не дуже? (Лисиця, вовк, кабан)
Робота з підручником
-
Отже, дітки, відкрийте підручники на сторінці 75 і прочитайте тему та
завдання сьогоднішнього уроку.
ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
- А зараз, я запрошую вас на прогулянку до
лісу. Закрийте очі і уявіть , що ви в зимовому лісі.
https://www.youtube.com/watch?v=rcvfHhJyFtw
https://www.youtube.com/watch?v=D6RArWJANYw
- Скажіть, кого ви зустріли в лісі?
-
А я, діти, зустріла ведмедя. Чому ви
не побачили його? (Він спить)
-
Ліс стоїть у білому сніговому вбранні. Зима подарувала деревам та кущам
теплі шуби, шапки, сукні,хустки. А звірам…
- Що подарувала зима звірам? (Тепле хутро) Поясніть свою відповідь.
- Дітки, а зараз я вам розповім нові таємниці про тварин.
Зима приносить багато клопоту не тільки пташкам, а й
усім звірам. Голод заставляє їх виходити зі своїх домівок у пошуках їжі.
-
Уявіть, ідемо ми зимовим
лісом, а на зустріч нам ведмідь? Це так? (Ні)
-
А чому ні? (Тому що він спить)
-
Кого ще ми не побачимо у
зимовому лісі? (Їжачка та борсучка)
-
Чому? (Тому що вони також сплять взимку)
Борсуки, ховрахи, їжаки, кажани,
ведмеді взимку сплять. Цілісіньке літо вони готуються до зими. Нагулюють жир,
заготовляють їжу, мостять гнізда, нори. Кажани ховаються у старих будівлях, на
горищах, ведмеді сплять у барлозі, їжаки під пеньками.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
-
Хочу звернутися, діти, до
вас із проханням.
Холодно взимку зайчатам і білці,
Песику — в будці, в сараї — корівці.
Мерзнуть у котика лапки і вуха,
Мерзне ворона в лиху завірюху.
Горю зарадити можемо —
В будку Шаркові настелим соломи,
Зайчикові покладемо під кущик
Кілька морквинок, листочок капусти,
Теплу корівці поставим водичку,
Птицям насиплемо крихт в годівничку.
Як допоможемо дружно, малята,—
Виживуть взимку птахи і звірята.(Л.
Левченко)
-
А
тепер скажіть що саме ви робите для друзів тварин? (Звірям птахам взимку потрібна ДОПОМОГА людей)
БОНУС - ПЕРЕГЛЯД КАЗОЧКИ
Холодно
зараз в лісах і лугах,
Холодно
зайчикам, лискам, птахам.
Затишно
й тепло в класі у нас.
Доброго
дня вам, вітаю я вас.
1.
Загадка.
— Відгадайте загадку.
Що за диво?
Все село
Білим пухом
замело.
Дива зовсім тут нема —
Це прийшла до нас... (зима).
Ще вчора нам осінь на прощання махала золотим кленовим листочком і ронила холодним дощиком свої останні сльозинки. А вже сьогодні все навкруги покрилось білою пухнастою ковдрою, яка на сонці переливається різнокольоровими діамантами. Могутні дуби одягли теплі кожухи, а тендітні берізки вбрались у пишні сукні наречених. Все таке захоплююче, неначе потрапляєш у чарівну казку.
— Діти, подивіться, як гарно взимку-
Послухайте
текст, який допоможе вам написати власну розповідь на дану тему.
Сніг ішов цілу ніч. На ранок засяяло сонце, заіскрилися
сніжинки на деревах, кущах, під ногами. Діти зібралися біля школи.
- А в лісі пташкам
нелегко, - сказала Маринка. – Не добути пташкам
корму.
- Зателефонуємо
Петру Івановичу, він щось порадить. – запропонував Іванко.
-Настав час
допомогти тваринам, урятувати пташок від голодної смерті, - сказав Петро
Іванович – Мабуть, і на озері лебедям важко(Слайд
5), адже вода замерзла.
Набрали діти хто
що зміг: Семенко – кукурудзи для лебедів, Назар насіння соняшнику, пшенички для
пташок. Катруся навіть шматочок сала прихопила – синички його люблять. Єгер
Петро Іванович поїхав у ліс і дав кабанам величезних гарбузів, цукрових буряків
і жолудів. Потім дозволив хлопцям наносити сіна для лосів. Дівчатка насипали в
годівничку насіннячка для пташок. Усі дружно пішли на озеро. Вода на озері
замерзла й залишилася маленька ополонка, на якій плавали перелякані лебеді. На
березі діти насипали багато зерна. Ох і зраділи білосніжні птахи.
- Велику роботу ми
з вами зробили! Молодці, дякую за допомогу, - сказав єгер Петро Іванович.
-
Що
вирішили діти?
-
Яких
кормів і кому набрали діти?
1.
Для
вас, Чомучки
а) повідомлення про лося
Лось має найбільші
роги серед звірів України. Їх вага 20-
Лось, не розганяючись, може перестрибнути паркан, вищий
за
Щороку в листопаді — грудні лось скидає свої роги.
В квітні — травні вони відростають. У лосиць рогів немає.
78
б) повідомлення про зайця
Зайців несправедливо називають боягузами. Вони сміливо
захищають малят від небезпеки. Мисливці спостерігали, як біжать зайці на
допомогу зайченяті, почувши його крик. Пасажири на станції були свідками
незвичайної битви: над галявиною літав шуліка, намагаючись схопити зайчатко, що
причаїлося в траві.
А дорослий заєць підстрибував і бив розбишаку передніми
лапами. Один раз так ударив, що шуліка
полетів геть. Заєць – найшвидша тварина суші.
в) повідомлення про дикого кабана
Дикі кабани в пошуках їжі можуть проплисти річку чи озеро до 7-8км, а відчувають її
запах за півкілометра. Ікла в дикого кабана ростуть все життя, сягаючи
довжини10-12см.З віком вони стають гострішими. Ними тварина підриває коріння
дерев, риє мерзлу землю, а також обороняється чи нападає на ворога.
— Як цим звірям живеться взимку? Розкажіть.
Розповідь
про допомогу тваринам взимку
На допомогу тваринам приходять лісники і діти. Ціле літо
вони запасали корм: сушили сіно, збирали жолуді, заготовляли висівки з зернових
культур.
- Як ми можемо їм
зараз можемо їм допомогти? Розкажіть.
Прочитайте зразок твору і напишіть власне висловлювання.
Допомога
тваринам взимку
Настала зима.
Важко в цю пору диким тваринам. Своїм підопічним допомагають лісники. На
допомогу їм приходять діти. Разом з лісником Петром Івановичем вони насипали
кукурудзи, висівок і жолудів кабанам. Іванко і Тарасик роздали сіно лосям.
Оленка і Катруся насипали в годівничку для птахів насіння. На лісовому озері
зимує лебідь Білан. Його підгодовують Семен і Назар.
Нестрашна люта зима лісовим мешканцям.
П'ЯТНИЦЯ 15.01.2021
ЯДС
123456789010
ВідповістиВидалитиЩиро рада новим дописувачам!
Видалити