ЗНАЙОМТЕСЬ - СІЛЬ ТА ЦУКОР

ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОЕКТ З ЕЛЕМЕНТАМИ STEAM "ЗНАЙОМІ НЕЗНАЙОМЦІ: СІЛЬ ТА ЦУКОР "

Не вір усьому, що бачиш,
адже навіть сіль виглядає як цукор.
Арабське прислів'я
Впродовж останнього зимового тижня ми досліджували та вивчали такі звичні для усіх речовини, як сіль та цукор. 
ДЕНЬ ПЕРШИЙ
Знайомство розпочали з казки "Сіль дорожча від золота". Після прочитання діти вчились ставити запитання, дискутувати. Змогли намалювати змістовні ілюстрації до казки.

А ще ми переглянули мультфільм "ЯК КОЗАКИ СІЛЬ КУПУВАЛИ"
Мультик дотепно та весело розповів нам про те, звідки люди колись привозили сіль і чому ця корисна копалина так цінувалась.
Знайомились з властивостми цих речовин. Розв'язували арифметичні задачі.
Цікаво було дізнатись, що солі існує багато видів. А також про місця та способи її видобування.
Після насиченого навчання розвага на свіжому повітрі - найкраще джерело позитивних емоцій.
Та й пернатих друзів не забуваємо підгодовувати .
ДЕНЬ ДРУГИЙ
Ранкове коло цього дня було святковим - вітали іменинницю.
Цього дня ми дізнались, що таке розчини. Спробували їх створити. Навіть спробували окремі з них на смак.




Буденні речі виявились досить цікавими та захопливими.





Виявляється, зовсім не складно користуватись побутовими вагами, щоб відважити 50г солі та 75г цукру для консервування огірків. Вчились робити математичні обрахунки.

ДЕНЬ ТРЕТІЙ
Цього дня ми знайомились з різноманіттям населення нашої планети. Зокрема, ескімосами та африканськими племенами. І чи використовують вони у своєму повсякденному житті цукор та сіль і як саме.

Люди завжди відчували тягу до солодкого. Вона допомагала нашим предкам відрізняти отруйні ягоди від корисних вітамінних. Мозок пристосувався заохочувати радістю за солодкий смак. Однак це не завадило людству тисячоліттями жити та розвиватися без цукру. Саме вивченню цукру ми приділили багато уваги у третій день проектного дослідження. 






Кристалічний цукор викликав подив і зацікавлення.







Виявляється, що сіль та цукор можна вивчати і на уроці української мови: звуко-буквений аналіз, знаходження спільнокореневих слів, антонімів, можна розбирати слова за будовою. Будувати речення.

Вчились будувати діаграми, використовуючи леґо "6 цеглинок".
ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ
Продовжили вивчати розчини. Дослідили різницю між "жорсткою" та "м'якою" водою.




Ми познайомились з казкою Дональда Біссета "Мурашка і цукор"
Обговорення наслідків зловживання цукром перебігло на урок англійської мови. Діти розповідали про користь занять у спортивних секціях, називали улюблені види спорту усіх членів родини. Та висловили бажання з приводу того, якими б видами спорту хотіли займатись в майбутньому.

Діти разом з батьками провели дослід в домашніх умовах.

ДЕНЬ П'ЯТИЙ, ПІДСУМКОВИЙ
Звичайно, ще багато залишилось незвіданого, але й нових знань у нас назбиралось чимало. Тому потрібно їх систематизувати й впорядкувати.
  • РОБОТА З РОЗГАДУВАННЯ НАУКОВОГО КРОСВОРДУ
  • ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДО КАЗКИ "МУРАХА І ЦУКОР"
  • СЛОВНИКОВА РОБОТА ДО ТЕКСТУ "ЧУМАЦЬКИЙ ШЛЯХ"
  • ПОБУДОВА ДІАГРАМИ "ВЖИВАННЯ ЦУКРУ ПРОТЯГОМ РОКУ"
  • ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ЗВІТ
  • СОЛЯНЕ МАЛЮВАННЯ
  • ЛЕГО-МОДЕЛЮВАННЯ "БУДУЄМО ЦУКРОВИЙ ЗАВОД"


    

ДЯКУЮ БАТЬКАМ ЗА ДОПОМОГУ І ПІДТРИМКУ!!!
ДАЛІ БУДЕ....

Коментарі

  1. Дослідження викликали величезне захоплення! Вдома розповідали про досліди,нову інформацію,корисну,як для дітей,так і для нас батьків! Ми щасливі,що наші діти навчаються у прекрасному,творчому та креатичному класі! Найкраща вчителька - це та,яка навчає із величезним задоволенням та ентузіазмом,а також дітям прищеплює любов до навчання! Щиро дякуємо Руслано Сергіївно!

    ВідповістиВидалити
  2. Перепрошую,креативному класі! ☺️👍

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

ЖУРНАЛ

КОСМІЧНИЙ ВОЯЖ

В ПЕРЕДЧУТТІ КАНІКУЛ

В ШКОЛІ СУМНО НЕ БУВАЄ

ПРО НАШ КЛАС

ВЕСНЯНА МОЗАЇКА

ПЕРШІ МИТІ ВЕСНИ