СПОНУКАННЯ ДО ЧИТАННЯ
Люди перестають мислити,
коли перестають читати.
З появою ґаджетів все важче зацікавити дітей читати книжки. Першим прикладом для дітей і найголовнішим мотивом є читаючі батьки. Але давайте розглянемо як ще можна сприяти заохоченню читати.
- Читайте разом. Доручіть дитині слідкувати. Якщо дитина читаюча, зробіть навмисно декілька помилок, щоб дитина їх виправила. Дозвольте їй самій перегортати сторінки книжки.
- Читайте вголос. Робіть це емоційно, змінюйте інтонацію, темп, тембр.
- Використовуйте інші форми читання. Збагатіть дитячу бібліотеку інтерактивною книжкою, книжкою-пазлом, книжкою-розмальовкою.
- Ходіть у книжкові магазини разом.
- Дайте дитині можливість вибрати книжку самостійно.
- Допоможіть вести читацький календар, щодня зазначайте в ньому кількість прочитаних стторінок. В кінці місяця робіть підсумки, обговорюйте результат.
- Створіть куточок для читання.
- Читання не повинно бути обов’язком чи покаранням.
- Цікавтесь сюжетом прочитаного твору чи книжки. Діти мають знати, що переповідаючи для вас вони тим самим є для вас джерелом знань, що без дітей ви б не мали таких знань.
- Запропонуйте та допоможіть дитині виготовити книжку-саморобку.
- Пропонуйте вгадати чим закінчиться історія або книжка, що станеться з головними персонажами.
- Обговорюйте персонажів та їх вчинки.
Ось яким чином ми проводимо обговорення прочитаного. Такі уроки ми називаємо "ЧИТАЦЬКЕ ПРАННЯ".
А це зразки звітів прочитаного:
В кінці місяця ми підрахували кількість прочитаних сторінок. Нагородили переможців.
Коментарі
Дописати коментар