СПОНУКАННЯ ДО ЧИТАННЯ

                                                           
                                               Люди перестають мислити, 
коли перестають читати.

З появою ґаджетів все важче зацікавити дітей читати книжки. Першим прикладом для дітей і найголовнішим мотивом є читаючі батьки. Але давайте розглянемо як ще можна сприяти заохоченню читати.

  • Читайте разом. Доручіть дитині слідкувати. Якщо дитина читаюча, зробіть навмисно декілька помилок, щоб дитина їх виправила. Дозвольте їй самій перегортати сторінки книжки.
  • Читайте вголос. Робіть це емоційно, змінюйте інтонацію, темп, тембр.
  • Використовуйте інші форми читання. Збагатіть дитячу бібліотеку інтерактивною книжкою, книжкою-пазлом, книжкою-розмальовкою.
  • Ходіть у книжкові магазини разом. 
  • Дайте дитині можливість вибрати книжку самостійно.
  • Допоможіть вести читацький календар, щодня зазначайте в ньому кількість прочитаних стторінок. В кінці місяця робіть підсумки, обговорюйте результат.
  • Створіть куточок для читання.
  • Читання не повинно бути обов’язком чи покаранням.
  • Цікавтесь сюжетом прочитаного твору чи книжки. Діти мають знати, що переповідаючи для вас вони тим самим є для вас джерелом знань, що без дітей ви б не мали таких знань.
  • Запропонуйте та допоможіть дитині виготовити книжку-саморобку. 
  • Пропонуйте вгадати чим закінчиться історія або книжка, що станеться з головними персонажами.
  • Обговорюйте персонажів та їх вчинки.
Ось яким чином ми проводимо обговорення прочитаного. Такі уроки ми називаємо "ЧИТАЦЬКЕ ПРАННЯ".
А це зразки звітів прочитаного:



Корисною знахідкою виявився "КАЛЕНДАР ЧИТАЧА" із сайту "Розвиток дитини".
В кінці місяця ми підрахували кількість прочитаних сторінок. Нагородили переможців.










Коментарі

ЖУРНАЛ

КОСМІЧНИЙ ВОЯЖ

В ПЕРЕДЧУТТІ КАНІКУЛ

В ШКОЛІ СУМНО НЕ БУВАЄ

ПРО НАШ КЛАС

ЗНАЙОМТЕСЬ - СІЛЬ ТА ЦУКОР

ВЕСНЯНА МОЗАЇКА

ПЕРШІ МИТІ ВЕСНИ